توضیحات
در صورتی که تمایل به دریافت PDF حسابرسی داخلی دارید ولی زمان کافی برای ثبتنام ندارید، فرم زیر را پر کنید.
"*" indicates required fields
pdf روش ارزشگذاری استارت اپها، بیان میکند که کارآفرینی استارت اپی، دنیایی مهیج و سرشار از فراز و فرودهای متعدد است که هر ذهن خلاق و کنجکاوی را به خود جلب میکند. اما این دنیای رمزآلود، جذابیتهای خاصی هم برای سرمایهگذاران جسور و ریسکپذیر دارد. موفقیت در تجاریسازی یک ایده نوآورانه، به معنای بازگشت سرمایه چند برابری است که هر سرمایهگذاری دوست دارد تا در این سود هنگفت شریک باشد.
در سوی مقابل، شکست در تجاریسازی ایده که میتواند ناشی از مشکلات فنی، عدم توجه به زمان مناسب عرضه فناوری، عدم تطابق با نیازهای بازار و حتی مشکلات مرتبط با جذب سرمایه کافی باشد، همه آرزوها و آمال بنیانگذاران و سرمایهگذاران را با شکست مواجه کرده و عملاً سرمایههای صرف شده را بر باد میدهد.
سؤال اینجا است که یک کسبوکار نوپا و فاقد هر گونه جریان درآمدی (و محصول) را چگونه میتوان ارزیابی و ارزشگذاری نمود؟ چه پارامترها و فاکتورهای کلیدی را باید مدنظر قرار داد؟ از آن مهمتر باید به این موضوع فکر کرد که، روش ارزشگذاری استارت اپها چیست کیفی است یا اینکه روشهای کمی و کارآمد هم برای این کار وجود دارد؟
در این pdf روش ارزشگذاری استارت اپها، با تمرکز بر دو پرسش نخست، مروری اجمالی بر فرآیند روش ارزشگذاری استارت اپها چیست، داشته و برخی اشتباهات رایج در این مسیر را معرفی میکنیم.